KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA ŚLUBU I WESELA

DLA KOGO?

Dla tych Par Młodych, które nie chcą lub nie są w stanie poświęcić sporej części swojego czasu na organizację ślubu i wesela. Zamiast przeznaczać wolną chwilę, na próby i błędy, niekończące się maile i tworzenie setnej tablicy na pintereście, która teraz już na pewno będzie przedstawiała wymarzony styl wesela, wolą spędzić ten czas razem, rozwijając się, pracując, spełniając się w swoich życiowych rolach, i śpiąc spokojnie, wiedząc, że nad wszystkim czuwam 😉

6 głównych obszarów usługi

1

formalności

Pomogam Wam przebrnąć przez formalności niezbędne do zawarcia związku małżeńskiego, tworzę Wasz budżet uroczystości, harmonogram przygotowań i scenariusz dnia ślubu.

2

podwykonawcy

Wyszukuję odpowiednich dla Was podwykonawców i przedstawiam Wam oferty. Prowadzę pełną obsługę, obejmującą m.in. rezerwację terminów, kontrolę umów, czuwanie nad prawidłową pracą, rozliczenia finansowe, stały kontakt.

3

część kreatywna

Pomagam Wam wybrać motyw przewodni ślubu, przedstawiam pomysły na aranżacje, pomagam wybrać i zamawiam ślubną papeterię, pomagam skompletować podziękowania/prezenty.

4

goście

Dbam o komfort Waszych Gości pod względem ich samopoczucia, pomocy w bieżących problemach/niespodziewanych sytuacjach, noclegu/transportu, jeśli na taki się zdecydujecie.

5

koordynacja

Razem z moim Koordynatorem czuwam nad przebiegiem Waszej uroczystości zgodnie z harmonogramem. Trzymam rękę na pulsie, i pozostaję do dyspozycji usługodawców, Waszej i Waszych Gości. Pracuję dla Was do godziny ok. 1 w nocy, lub dłużej, jeśli takie będzie Wasze życzenie.

6

opieka poweselna

Zapewniam opiekę poweselną, która obejmuje ostateczne rozliczenia, dopełnienie warunków umowy, zwrot wypożyczonych dekoracji itp. Opieka ta trwa do całkowitego zamknięcia projektu.

KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA ŚLUBU

8 000 - 10 000
  • Współpraca od początku przygotowań, aż do dnia ślubu i wesela, podczas której:
  • pomogę przejść Wam przez wszystkie formalności niezbędne do zawarcia związku małżeńskiego
  • przygotuję harmonogram działań oraz stworzymy Scenariusz Dnia Ślubu uwzględniając Wasz czas, potrzeby i możliwości
  • stworzę budżet Waszej uroczystości uwzględniający Wasze możliwości i marzenia, i będę czuwać nad jego przestrzeganiem (kontrolowanie, optymalizowanie wydatków)
  • będę pośredniczyć w poszukiwaniu usługodawców (przedstawię oferty, przeprowadzę ustalenia, dopilnuję formalności, przeprowadzę rozliczenia finansowe)
  • zorganizuję dodatkowe atrakcje, usprawnienia, prezenty, i wszystkie elementy, które początkowo nie przychodzą Wam do głowy
  • przeprowadzę koordynację Waszego wyjątkowego dnia wraz z moich Koordynatorem, dbając o komfort Wasz i Waszych Gości
  • przeprowadzę obsługę poweselną, obejmującą m.in. ostateczne rozliczenia z podwykonawcami, zwrot wypożyczonych dekoracji i elementów itp.

Wszystko, co powinnaś wiedzieć o cenie

Cena usługi zależna jest głównie od czasochłonności Twojego wydarzenia. Im dłuższa, bardziej skomplikowana, czy liczna będzie Twoja uroczystość, tym więcej pracy wymaga jej zorganizowanie, a co za tym idzie, koszt jej zorganizowania rośnie.

Nie znając szczegółów- Waszych planów, marzeń i potrzeb, nie jestem w stanie określić jak dużo pracy będzie wymagała Wasza uroczystość. Stąd właśnie pojawił się przedział cenowy zamiast konkretnej liczby. Po pierwszej rozmowie, na której lepiej się poznamy przygotuję wycenę moich usług, i dopiero po jej przedstawieniu zdecydujecie, czy chcielibyście ze mną współpracować, czy też nie. Pierwsza rozmowa zupełnie do niczego Was nie zobowiązuje, i jest darmowa.

Z pewnością dodatkowym kosztem będzie cena za dojazdy na spotkania i realizację, jeśli zdecydujecie się na moje usługi, a uroczystość będzie oddalona o więcej niż 100 km od Krakowa. W przypadku uroczystości oddalonej o więcej niż 150 km od Krakowa wymagane jest także zapewnienie noclegu w dniu realizacji dla mnie i mojego Koordynatora. Poza tym jedyne dodatkowe koszty z jakimi musicie się liczyć, to te, kiedy po podpisaniu umowy zdecydujecie się zwiększyć zakres moich usług (np. zdecydujecie, że jednak chcielibyście skorzystać z kamerzysty i chcecie powierzyć mi pracę również na tej płaszczyźnie). Poza tymi przypadkami nie ma żadnych dodatkowych opłat. A już na pewno ukrytych!

Nie. Nie przewiduję wzrostu cen w już podpisanych umowach, za wyjątkiem elementów opisanych w pytaniu wyżej, dot. dodatkowych kosztów. Oznacza to, że nawet jeśli podpiszecie ze mną umowę na realizację uroczystości, która ma odbyć się za dwa lata, przez cały ten okres obowiązuje gwarancja ceny podanej w umowie 🙂

Na wysokość cen wpływa kilka czynników, m.in.:

1. Wiedza na temat Wedding Planningu, którą zdobyłam na Kursie akredytowanym przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, o nazwie Wedding Planner Expert, która jest moim fundamentem podczas pracy nad Waszą uroczystością.

2. Stały rozwój osobisty, który jest moją ogromną inwestycją w siebie jako osobę i w siebie jako Wedding Plannera. Pozwala mi nie tylko dużo lepiej nawiązywać kontakty, ale też lepiej zrozumieć potrzeby i pragnienia Klientów i ich najbliższych, stać się dla Was lepszym partnerem podczas współpracy, być kompletnie otwartą na wszystko co nowe, wprowadzać spokój i harmonię do tego wyjątkowego dla Was czasu. Wciąż dokształcam się także w wielu kwestiach niezbędnych do pracy jako Wedding Planner, takich jak sztuka savoir-vivre, marketing, coaching, czy podnoszenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim. To wszystko sprawia, że jestem w stanie zaoferować Wam usługi kompleksowe na wysokim poziomie.

3. Czas, którego poświęcam tyle, ile wymaga uroczystość, aby zapewnić Wam najwyższą jakość świadczonych usług. Zawsze znajdę czas na spotkanie z Wami, czy zwykłą rozmowę przez telefon. Łączy się to również z elastycznością. Bez problemu po wcześniejszym umówieniu się, mogę spotkać się z Wami we wczesnych, czy późnych godzinach, w weekend, czy dni świąteczne. Dostosuję się do Waszych potrzeb i Waszych możliwości.

4. Indywidualne podejście do Klientów. W Anielle wyznaję bardzo mocno zasadę, mówiącą „nie ilość, a jakość”. Dzięki temu, że w ciągu roku mam ograniczoną liczbę Par, z którymi podejmuję współpracę, jestem w stanie zagwarantować Wam indywidualne podejście, skupienie się na Waszej uroczystości, zadbanie o wszystkie szczegóły, poświęcenie tyle czasu, ile Wasza uroczystość faktycznie wymaga.

CZEGO JESZCZE MOŻESZ SPODZIEWAĆ SIĘ PO TEJ USŁUDZE?

relacje

Uwielbiam budować relacje, w których mogę poczuć się swobodnie, spokojnie i w których humor jest mile widziany. Jeśli Ty też właśnie tego oczekujesz od Wedding Plannerki- tutaj jestem 😉

jakość

Zanim zostałam Wedding Plannerką ukończyłam szkolenie Wedding Planner Expert akredytowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, co sprawia, że do świata weddingu weszłam z potężnym fundamentem wiedzy jak zapewnić najwyższą jakość świadczonych usług.

nowoczesność

Lubię wprowadzać różne rozwiązania, które usprawnią pracę nie tylko mi, ale i Wam kontrolę nad tym, co aktualnie się dzieje. Jestem w pełni otwarta na obsługę zdalną- spotkania w formie wideokonferencji? Jestem na tak!

luz

Pod pojęciem luz, mam na myśli... Luz 😉 Jeśli chcesz umówić się ze mną na osobistą rozmowę przy kawie- może być kawka w Macu, a jeśli zastanawiasz się jak się do mnie zwracać- mów mi Daga 😉

akceptacja

"Nietoleruję nietolerancji". Z takim przesłaniem działam w Anielle. Niezależnie od wyznania, pochodzenia, orientacji czy wieku, wszyscy są u mnie mile widziani, i równo traktowani 🙂

humor

Nie ukrywam, lubię sobie pożartować- z siebie też 😉 Bardzo lubię pracować w wesołej i przyjacielskiej atmosferze, gdzie każdy wie "na czym stoi".