Najczęściej zadawane pytania

Ponieważ każda współpraca z Młodą Parą to inna uroczystość, inne oczekiwania i inny zakres prac. Dokładny kosztorys usług jest przygotowywany po pierwszej konsultacji i przedstawiany w dogodnej formie. Dopiero po zapoznaniu się z nim podejmujecie decyzję, czy chcielibyście ze mną współpracować.

Zakresy cen zostały podane, abyście jeszcze przed jakimkolwiek kontaktem i poświęceniem mi czasu, wiedzieli z jakimi cenami będziecie mieć do czynienia.

PS Pierwsza konsultacja (rozmowa zapoznawcza) jest zawsze darmowa i do niczego Was nie zobowiązuje 🙂

Współpraca rozpoczyna się od pierwszego kontaktu z Waszej strony. Po nim umawiamy się na pierwsze spotkanie, żeby porozmawiać o Waszych marzeniach i oczekiwaniach nieco bardziej konkretnie- taka rozmowa może odbyć się osobiście, podczas wideokonferencji lub jako rozmowa przez telefon (w zależności od Waszych preferencji). Po tym spotkaniu przygotowuję dla Was spersonalizowany kosztorys mojej usługi i przekazuję Wam go w dogodnej formie. Po zadeklarowaniu chęci rozpoczęcia współpracy przygotowuję umowę, którą następnie podpisujemy. W ciągu tygodnia od podpisania umowy należy opłacić pierwszą transzę mojego wynagrodzenia. Wtedy też przygotowuję wstępną koncepcję Waszej uroczystości i wstępny kosztorys Waszego dnia. Następne miesiące przebiegają na kolejnych ustaleniach (ja oferuję Wam różne możliwości, na podstawie tego, czego oczekujecie, Wy podejmujecie decyzje, a ja biorę na siebie formalności). W międzyczasie następuje zapłata drugiej i trzeciej transzy mojego wynagrodzenia (dokładne daty zawsze określa umowa). Podczas naszej współpracy, kiedy zapadają konkretne decyzje, tworzymy też ostateczny kosztorys (który jest przez cały czas kontrolowany przeze mnie względem budżetu). Na tydzień przed nadejściem Waszego wyjątkowego dnia następuje zapłata czwartej i ostatniej transzy mojego wynagrodzenia. Dla Was jest to czas, w którym możecie wziąć oddech, skupić się na sobie i przyjemnościach. Dla mnie jest to czas ostatnich przygotowań, spinania całej uroczystości w całość, i ostatecznych podsumowań z podwykonawcami.  W dniu ślubu świętujecie imprezę swojego życia, a ja koordynuję jej przebieg z moim Koordynatorem. Zajmuję się też ostatecznymi rozliczeniami z podwykonawcami. Moja praca kończy się zazwyczaj w okolicy 1 w nocy, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abym została z Wami dłużej, jeśli tego będziecie potrzebować. 

Oczywiście! Bardzo chętnie pomogę lub przygotuję dla Was pozostałe elementy. Podczas rozmowy omówimy kolejne etapy, które pozostały do zorganizowania, oraz stworzymy scenariusz Waszego ślubu. Omówimy wszystkie kwestie, które będą wymagały dopieszczenia, oraz zoptymalizujemy pozostały budżet. Przejmę też wszystkie kontakty do Waszych usługodawców, abyście w dniu ślubu poczuli się jak goście na własnym weselu! 🙂

Organizuję śluby konkordatowe, cywilne, kościelne, ale także humanistyczne.

Im szybciej, tym lepiej 🙂 
Cudownie byłoby, gdybyśmy mieli możliwie jak najwięcej czasu. Jednak nawet jeśli Wasza uroczystość zbliża się wielkimi krokami, i dopiero teraz chcielibyście zdecydować się na moją pomoc, jestem do Waszej dyspozycji.

Działam na terenie Krakowa, oraz całego województwa małopolskiego, ponieważ sama tutaj mieszkam, i tutaj kontakt ze mną (szczególnie osobisty) jest najprostszy. Nie jest dla mnie jednak żadnym problemem rozpocząć z Wami współpracę w zupełnie innym województwie, czy choćby na drugim końcu Polski 🙂

Oczywiście! Standardowo (od ręki) jestem dostępna dla Was zawsze w godzinach mojej pracy (od godziny 10 do 18), jednak w sytuacjach, w których koniecznie będziecie chcieli ze mną porozmawiać w związku z nagłą sytuacją, możecie się ze mną kontaktować wtedy, kiedy tego potrzebujecie. 

Chętnie mogę spotkać się z Wami wcześnie rano, późnym wieczorem, czy w dzień wolny, jeśli to właśnie wtedy będziecie mieli czas, ale byłoby cudownie, gdybyśmy mogli na takie spotkanie umówić się z wyprzedzeniem.

W sytuacjach awaryjnych dostępna jestem zawsze 😉